יצירת בנק תמונות לפרסום במדיה
יצירת בנק תמונות ( Image Bank ) לפרסום בערוצי מדיה שונים : צילומי אוירה, צילום מוצרים לפרסום ועוד…
צילום מוצר וצילומי אווירה הם מזמן חובה והכרח למכירת מוצרים!
בעולם שכולו וירטואלי חובה להזין את הלקוח במידע ויזואלי איכותי.
היום זו לא בחירה, יש לך עסק מסחרי ,יש לך לקוחות. את חייבת להיות נוכחת ויזואלית.
את צריכה תמונות!
תמונות שייצגו את העסק שלך, שיציגו את המוצר שלך, שיחמיאו לקולקציה שלך , שיבליטו את הייחודיות שלך, ושיספרו את הסיפור שלך.
תמונות שונות ומגוונות שייצרו עניין ויגרמו למשיכת תשומת הלב של הלקוח לתקופה ארוכה ופורייה, בנק של תמונות יפיפיות שיוכלו לשמש אותך לכמה חודשים, חצי שנה או שנה.
דרך המסע שלנו אני עוזרת לך לבנות אסטרטגיה ויזואלית , שפה, שפה של קהל היעד שלך,
שפה עדכנית, שיקית שתתחברי אליה , ויחד עם זאת הלקוח הקיים שלך והלקוח הפוטנציאלי שלך יתחברו אליך.
התמונות ייצקו תוכן מכירתי איכותי ויגרמו לחמם ולסקרן לקוחות בערוצי מדיה, באינסטגרם ופייסבוק ויפתחו ערוץ לקבלת לידים לעבודה או הזמנת המוצר.
לבעלת עסק עדיף להיות נוכחת בפייסבוק בעקביות פעם אחת בשבוע לפחות ועדיף פעמיים.
לפעמים זה להראות תהליך עבודה, אריזה של מוצר ללקוח לחול, כל מיני דברים מאחורי הקלעים,
ולפחות פעם בשבוע שבועיים לפרסם את המוצר לפי לוח השנה ולפי מהלך השבוע
עונות השנה-קיץ, חורף, חגים, יום האהבה, סילבסטר, חופש גדול, שישי שבת,
לעשות מבצעים, להראות כל פעם פן אחר של המוצר ,הכוונה ללקוח אחר, שימוש במוצר לצרכים שונים ועוד…
תמונות של המוצר וצילומי אוירה למדיה מטרתם ליצור עניין אצל הלקוח והתעניינות.
לפני צילומי אוירה למדיה יושבים ביחד וחושבים על קהל היעד שלך,
מאפיינים את הלקוח , מה תחומי העניין , מה חתך גילאים, מה מושך אותו ומה הוא מחפש
איך נכון להציג את המוצר, איך תרצי להציג את המוצר, ומתחילים לבנות את הקונספט הויזואלי
כך שפעם או פעמיים בשבוע תוכלי להעלות פוסט וליצור נוכחות ויזואלית, לפרסום מעניין ומגרה.
דוגמאות צילום אוירה ומוצר של סבון פנים של בית רפא צטאפיל לשימוש במדיה חברתית במגוון רעיונות:












רשום נפלא ומצולם נפלא♡
תודה אפ
מ ד ה י ם ! ! !
תודה בולט